Laitetaanpas nyt nämäkin tänne kaiken kansan nähtäville. Lupaukset on tehty oikeaoppisesti heti vuodenvaihteessa, lupausten saattaminen kirjalliseen muotoon vain on hivenen kestänyt.

Eläimellistä menoa

Minä lupaan, että Nikke ja Poju opettelevat uimaan tulevana kesänä.

Minä lupaan, että Nikke ja Poju opettelevat juoksemaan yhdessä pyörän vierellä tulevana kesänä.

Minä lupaan viime vuoden tapaan, että Nikke menee tänä vuonna tutustumaan koirapaljouteen näyttelyihin / mätsäreihin / mihin vaan, missä on koiria ja oppii pitämään turpansa näin kiinni myös tottelevaisuuskokeissa.

Minä lupaan viedä Pojun näyttelyyn ainakin pari kolme kertaa vuoden mittaan.

MInä lupaan viedä Nikken tänäkin vuonna tottelevaisuuskokeisiin.

Minä lupaan viedä Pojun tänä vuonna tottelevaisuuskokeisiin.

Minä lupaan viedä Pojun taipparitreeneihin kunhan semmoinen Vimpelissä järjestetään.

Minä lupaan olla viemättä Pojua taippareihin vielä toukokuussa Vimpelin kokeeseen, kun ei se raukka vielä ennätä oppia siihen mennessä uimaan.

Minä lupaan treenata päivittäin omalla kentällä molempien koirien kanssa.

Minä lupaan, että kunhan ilma lauhtuu, Harmi-Katti lentää pihalle ja viettää siellä vähintään pari tuntia.

Liikunnallista

Minä lupaan kävellä vähintään 1500 km vuoden aikana. Taas.

Minä lupaan pyöräillä piiitkästä aikaa 1000 km kesän aikana. Jälleen sillä varauksella, että tuulella, sateella, mahdollisesti alkavalla sateella ja tuulella, yli 22 asteen ja alle 15 asteen lämpötiloissa en pyöräile. Enkä ainakaan ukkosella. Enkä pimeällä.

Minä lupaan kantaa sukset ulos autotallista vielä tämän talven aikana, mikäli lunta tulee edes himppusen enemmän, kun turha tuonne pellolle on mennä suksenpohjia naarmuttamaan.

Muita harrasteita

Minä lupaan päivittää blogia ainakin yhtä usein kuin viime vuonna.

Minä lupaan olla laittamatta tietokonetta päälle edes yhtenä iltana viikossa enää klo 21 jälkeen.

Minä lupaan virkata tänä vuonna ainakin yhden viisisenttisen pikkuliinan. Ja verhon oven ikkunaan.

Minä lupaan käydä ainakin pari kertaa vilkaisemassa kangaspuita vintillä, voin jopa koskeakin niihin.

Minä lupaan opetella käyttämään uutta hianoa järjestelmäkameraani vielä lähimmän neljän vuoden aikana.

Minä lupaan tänäkin vuonna kylvää ja kasvatella kukkasia ja tomaatintaimia.

Minä lupaan tänä vuonna potkia kukkaset ja tomaatintaimenet viimeistään heinäkuussa pois portailta.

Minä lupaan kylvää porkkanat ajoissa, kuin myös nostaa ne ennen joulukuuta.

Minä lupaan tällä kertaa tukea herneet.

Minä lupaan istuttaa perunat reilusti ennen juhannusviikkoa. Ja kuokkia ne ylös ennen marraskuuta.

Liikoja luvattu?

Mahdollisesti.

Tavoitteita tälle vuodelle?

On.

Kerronko tälläkään kertaa?

En.

Lupaavaa vuoden jatkoa kaikille toivottaa Helena.